Informasjon til nye medlemmer

Postet av Sør-Varanger Karateklubb den 21. Aug 2017

Vi tar inn nye medlemmer to ganger i året. Og for første gang på mange år er vi glade over å kunne si at vi igjen tilbyr karate for seksåringer! Du må være seks år eller eldre og seks- og syvåringer må følges av en forelder på alle treningene. Foreldrene må delta på hver eneste trening til barnet fyller åtte år. Vi tilbyr tradisjonell Kyokushinkai karate med fokus på god helse, disiplin og samhold.

Treningstidene er som følger:

Mandager kl 1700-1830 på Kirkenes skole. For barn i følge med foreldre 6-8 år. Det er plass til ti utøvere på denne gruppa. Nye medlemmer må ha gitt sin kontaktinfo til oss under "Bli medlem" knappen øverst på denne siden. Dette er for å opprettholde smittevernregler. IKKE kom før du har avgitt kontaktinformasjon til oss.

Tirsdager kl 1830-2000 på Hesseng skole. For barn 9 år + og konkurranseutøvere. Begrenset antall plasser. Gi oss din kontaktinfo før du møter opp.

Torsdager kl 1700-1830 på Hesseng skole for 9-17 år.  Begrenset antall plasser. Gi oss din kontaktinfo før du møter opp.

Inngang til Kirkenes skoles gymsal er ned trappa til høyre for hovedinngangen. Jentegarderoben er første dør til høyre og guttene har garderobe innerst i gangen til høyre.

Inngang til Hesseng skole er til høyre for hovedinngangen. Guttene har inngangen første til høyre og jentene har inngang ytterst, mot parkeringsplassen.

Karate passer for deg som:

- ikke ønsker å konkurrere, det er valgfritt og du er like god av den grunn
- ønsker å konkurrere. Gratulerer, du er i en celeber gruppe av veldig spesielle mennesker

- har trent kampsport før, uansett stilart og grad
- eller ikke har trent noe som helst før men vil oppleve noe nytt
- eller har lyst til å kurses i ledelse, kosthold, antidoping, barneidrett, coache elever eller dømme i konkurranser
- vil lære KO sparring og selvforsvar
- karate passer for alle uansett alder og form

Klikk på linken Bli medlem øverst til venstre på siden. Slik får vi kontakt med hverandre. Du blir ikke medlem av å klikke på linken, det er en prosess hvor du selv bestemmer når betaling skal starte. Men vi trenger kontaktinfo slik at du får viktige beskjeder og vi opprettholder smittevern.

Det koster 72 kr pr måned i tillegg til medlemskontingenten som faller i april. Vi har endel utstyr å låne, spør trener. Susp, brystbeskyttere og tannbeskyttere må den enkelte elev skaffe selv.

OBS! VI HAR BEGRENSET ANTALL PLASSER I ÅR OG FORBEHOLDER OSS RETTEN TIL Å MÅTTE AVVISE MEDLEMMER PGA SMITTEVERN.